منتدى تحالف الصقور
منتدى تحالف الصقور يشكرك على الزياره ويدعوك الى التسجيل ,

يمكنك التمتع بكل خصائص المنتدى والدخول فى التحالف الخاص بنا فى ايكاريام عالم الفا .
منتدى تحالف الصقور
منتدى تحالف الصقور يشكرك على الزياره ويدعوك الى التسجيل ,

يمكنك التمتع بكل خصائص المنتدى والدخول فى التحالف الخاص بنا فى ايكاريام عالم الفا .
منتدى تحالف الصقور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تحالف الصقور فى ايكاريام عالم الفا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

ذكر عدد المساهمات : 306

معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير Empty
مُساهمةموضوع: معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير   معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير I_icon_minitimeالأحد فبراير 06, 2011 12:18 pm

ظهرت شائعات أخيرا عن ما يحدث في ميدان التحرير، كان بعضها حقيقي و بعضها لا أساس له من الصحة، و بسبب نزولي لعدة مرات قررت أن أوضح صحة هذه الشائعات من كذبها.

ترددت شائعات عن توزيع وجبات كنتاكي و أموال للمتظاهرين، ٥٠ جنيها بالتحديد، و إحقاقا للحق، الوجبات لم تكن كنتاكي فقط، في ناس مابتحبش كنتاكي، فبيجيبوا لناس ثانية ماكدونالدز، و ناس ثانية برجر كينج، و ناس ثانية غاويين فقر، مصممين على الكشري و الفول و الطعمية و لهذا كشري حمادة و التابعي الدمياطي أثبت تورطهم في تحريك هذه المظاهرات الحقيرة.

أما عن الأموال، فرفض المتظاهرين أن يأخذون أموالا مصرية، نظرا لنزول سعر الجنية، و نظرا لإنهم جميعا أتم من فلسطين و إسرائيل و إيران، فهم يقبلون الأموال فقط بالشيكل و الريال الإيراني، و لما لقوا الموضوع هيطول قرروا يا يقبضوا بالشهر يا بلاش.

و ترددت الأحاديث عن الآجندات الخارجية، و تناسوا الحديث عن إن بعد أن إنتهت الآجندات بسبب العدد الكبير، فقاموا بتوزيع نتائج حائط، و الأغنياء كل منهم أتوا له بالآيفون، حيث أنه يضم أجندة داخلية، أما أحدث صيحات الموضة هي الآي باد، و دول هتلاقوهم مع المندسين الأوروبين بالذات نظرا إن سعره في أوروبا مش حنين.

أما عن قيام المتظاهرين بدورات تدريبية في الخارج فهذا عبث، لإن المدرب المصري أثبت جدارته، و كانوا بيستخدوا الكوتش حسن شحاتة لما كان قاعد بيهوي بعد كاس أفريقيا و هذا ما يدل على إنهيار مستوى المنتخب بعد البطولة لإنه ماكنش فضيله.

أما عن تورط حماس و الإخوان و إيران و إسرائيل و أمريكا و كل القوى الخارجية وراء المظاهرات لتفتيت أمن مصر، فأنا أأكد لكم أنني تواصلت شخصيا مع القوى الحقيقية وراء الأحداث، و هم جماعة الجهاد زحل، و تنظيم الشرفاء من بلوتو، و أهمهم التنظيم السريالي من كوكب المريخ، و لهذا لم تتأثر المظاهرات من قطع الإنترنت لإن الإتصال كان من الساتالايت.

في ناس بتقول إن البلد واقفة و حظر التجول قائم بسبب المظاهرات، مش بسبب غياب الشرطة المفاجىء، و بقلهم شطار، و ربنا يخليلكم عقولكم، و مالهمش حق الناس اللي بتطالب بالعدل و الديموقراطية، المهم يرجع الشباب يقفوا قدام كوفي بين، و نرجع نقف في إشارات و نشوف العسكري بإثنين جنيه عشان يفتح الإشارة، و نقف في طوابير العيش و نموت فيها، و نرجع لحياتنا الطبيعية بقى، و نرجع لمؤتمرات الحزب الوطني اللي بتضحك على أي دعابة مرحة يقولها ريسنا حبيبنا، و نرجع نقرا مقالات أساما سرايا و ممتاز القط عن كيف عبر بينا الريس محنة مظاهرات الشباب السيس.

أما عن محاولات إمتطاء المعارضة لركوب الحركة، ما طبعا، ما إنتم خدتوا أحصنتهم و جمالهم من نزلة السمان و إديتوها للبلطجية، هيركبوا إيه؟ و عن ركوبهم الموجة، أحب أقولهم إنهم لو كانوا بيعرفوا يعوموا ماكنش زمان مصر وصلت للحال ده.

أما عن إقتناع الناس السائد أن مبارك والدنا جميعا، أنا بأؤكد إن تحليل ال دي إن إيه اللي إتعمل لكل شباب المظاهرات لسة موصلهمش بسبب إن المستشفيات مشغولة في مئات الوفيات و آلاف الإصابات من الشهداء و الأبطال اللي قتلهم و ضربهم و عذبهم السيد والدهم، و لكن من الواضح من تقدير العمر لمبارك و للمحتجين، فهو يا إما راجل صحة نمسك الخشب يا إما هم أحفاده بقى، و أنا أميل لمنطق إنهم أحفاده و لكن نرجع نقول أعز الولد ولد الولد.

أما عن إن كل القنوات كاذبة بإستثناء المحور و التليفزيون المصري، فأنا زرت كل هذه القنوات الكاذبة، و هم جميعا مقتنعين فعلا إن الكذاب ما بيرحش النار، بيروح الحزب الوطني، و كلهم عندهم هذا الطموح العظيم.

تحيا أعظم ثورة مصرية، التي قد تكون أعظم ثورة في التاريخ، التي ألهمت العالم، التي كانت غربالا، لتعلم من هم العقلاء و الحكماء و من هم الذين نجح نظام إعلامي و تعليمي ظل ثلاثون عاما ماسك دبوس و بيفسي عقولهم من أي منطق.

و أخيرا... إسفوخص.
https://hawks.catsboard.com
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير   معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير I_icon_minitimeالأحد فبراير 06, 2011 4:36 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

ايه الأسلوب الرائع دا والله انا كنت هصدق موضوع تورط كشري الدمياطي في الموضوع
هههههههههههههههههههههههههه

علي فكرة بقا اختفاء الشرطة و هجوم البلطجية المزعوووووم .. مصادر موثوق فيها ان البلطجية دووول همااللي كانوا واقفين بجانبنا علي شان يحموونا من رجال وزارة الداخلية .. بعد ما عقد الوزير مع الرئيس رهااان ان خطته الأخيرة هتنجح و الرئيس قاله : " عارف ياااد ياحبيب لو خطتك دي نجحت و اقعدتلي الشعب في بيته هنسي كل اللي فاااات و مش هعمل اللي كنت ناوي اعمله معاااااك " رد عليه الريس وقال :" عيب ياريس دا انا الواد بتاعك "
هههههههههههههههههههههههههه
و كانت الخطة سحب قوات الشرطة من الشارع و نزول الجيش لزيادة الرعب و قضاء ليله هلووين حقيقية للشعب المصري .. بعد ما امر رجال الشرطة ارهاااااب الشعب و صدووور اوامر للضباط اللي مش هيشاركوا ينسوا انهم ضباااط و يقعدوا في بيوتهم او ياخدوا اجازة و ينزلو راس البر ههههههههههههههه
لكن البلطجية الحقيقين و لااااااد البلد وقفوا بجانب ولاااااد حتتهم يقبضوا علي رجاااال الشرطة ههههههههههههههه
و دا بفسر عدم انتشاااار رجال الشرطة في الشوارع الي الأن
وغياب تعيين وزير للداخلية 3 ايام بعد تعيين الحكومة الجديدة
ههههههههههههههههههههههه
الشاعر
قائد كتيبة المحاربين
قائد كتيبة المحاربين
الشاعر

مُساهمةموضوع: رد: معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير   معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 1:22 am

هههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فطستنى يا راجل والله
روعه يا محمد

معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير The_Incredible_Hulk_II_Rampage_HandsOn-0
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير   معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 12:27 pm

ياشباب للامانه الموضوع منقول مش انا الى كاتبه

تسلمو على المرور

وحلوه ليله هالوين دى يارشدى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فعلا كانت رعب والله
وحسبى الله ونعم الوكيل فى الراجل الى لازق ومش عايز يطلع
محمد زيادة

♥️*♥️*♥️ الأوسمة ♥️*♥️*♥️

مُساهمةموضوع: رد: معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير   معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 2:00 pm

هي كانت رعب بس .. انا لحد الوقتي بيجلي ككواااابيس
يومها كنت نازل اجيب حاجات من السوق و فجأة لقيت ضرب نار و ناس كتير بتجري نحيتي و اللي ماسك سيف هرقل و شومة زينا المنظر اساسا مفزع فوق الوصف منتاش عارف دول مين .. ضدك و لا معااااك هههههههههههههههه
طبعا اديت لهم ضهري و ركبت العجل دخلت البيت و قفلت الباب و حولت البيت لثكنه عسكريه .. بس المشكله ان انا كنت لوحدي مع والدي و والدتي و الدور الأرضي فيه اسرتين اب و ام و بنت لكل اسرة و مفيش حوالينا سكان يعني دوول مسئولين منك .. انت الشاب الوحيد مع 3 مسنين بيناموا بعد صلاة العشاااااء

هههههههههههههههه

ليلتين رعب رعب
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير   معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 9:02 pm

اهلا وسهلا بالاخ محمد

والله المنتدى نور بوجودك
اتشرفنا بمعرفتك ياباشا
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير   معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 08, 2011 1:32 am

لا يامحمد دي غلطة مطبعيه .. انا اللي كاتب دا
كنت بوريه ازاي يدخل علي المنتدي .. و نسيت خروج
ههههههههههههههههههه

معرفش انه كان هو اللي داخل

بيتهيألي هو لسه مدخلش امنتدي .. يكون مش عارف
MONY
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور
MONY

♥️*♥️*♥️ الأوسمة ♥️*♥️*♥️
انثى عدد المساهمات : 125

مُساهمةموضوع: رد: معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير   معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير I_icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 4:18 pm

ههههههههههههههههههههههه كلامك موضوعك حلو يا محمد ومعلش ردى متاخر لانى مش متابعه المنتدى وبيت ايه يا رشدى اللى فيه اب وام و 3 مسنين انا مش فاهمه حاجه
وقلب بيتكلم وانسان بيتألم من ايه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بلاش القصص اللى كنت بتكتبها دى تطلع فى موضوع محمد

معلومات خطيرة ومؤكدة عن ميدان التحرير
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» معلومات
» معلومات عن الذهب ؟؟؟؟