منتدى تحالف الصقور
منتدى تحالف الصقور يشكرك على الزياره ويدعوك الى التسجيل ,

يمكنك التمتع بكل خصائص المنتدى والدخول فى التحالف الخاص بنا فى ايكاريام عالم الفا .
منتدى تحالف الصقور
منتدى تحالف الصقور يشكرك على الزياره ويدعوك الى التسجيل ,

يمكنك التمتع بكل خصائص المنتدى والدخول فى التحالف الخاص بنا فى ايكاريام عالم الفا .
منتدى تحالف الصقور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تحالف الصقور فى ايكاريام عالم الفا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قهوة صقور الجديدة

demon
MONY
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

هل انت موافق على تثبيت قهوة صقور ؟؟؟
غير موافق
قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_vote_rcap0%قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_vote_lcap
 0% [ 0 ]
موافق
قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_vote_rcap100%قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_vote_lcap
 100% [ 7 ]
مجموع عدد الأصوات : 7

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

ذكر عدد المساهمات : 306

قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 4:01 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فى ثانيه كده كل واحد باع التانى لاحول ولا قوه الا بالله

طيب احنا اتفقنا ان الكل عايز يسافر
مافيش حاجه واحد تخلى الواحد عايز يفضل فيها

ياعنى انا مثلا صعب اتخيل اوى انى اسيب صحابى وابويا وامى والعائله واسافر
مع ان السفر حلم حياتى
بس لو جه حاسس انى هارفض ومش هاوافق
https://hawks.catsboard.com
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 2:37 am

هههههههههههههههههههههههههههههه

صدقني أنا كنت بقول كدا و دلوقتي .. بصبرهم و أقولهم دا أنا هبعتلكم أول ما وصل ...
بس أنا أسافر بس
صدقني لما الفرصة تجيلك مش هتفكر غير في مستقبلك

حتي لو أنت عارف ان انت رايح للمجهوووووول
MONY
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور
MONY

♥️*♥️*♥️ الأوسمة ♥️*♥️*♥️
انثى عدد المساهمات : 125

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 5:28 pm

محمد الفاتح هوه اللى عايز يقلب الشباب على البلد والحكومه و وانا بنت وعمرى مسبت اهلى بس بقول لخطيبى لازم نسافر علشان نعمل مستقبلنا وعلشان اولادى ومستقبلهم
hala194
القائد والجنرال **
القائد والجنرال **
hala194

قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 2v9on7o
انثى عدد المساهمات : 91

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 5:36 pm

اولادك ومستقبلهم فى بلدهم يا مونى اسئلى مجرب

فى مثل مصرى طلع فى محله فعلا

من خرج من داره اكيد عارفة الباقى

ربنا يوفقنا فى بلدنا
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 5:41 pm

والله هو دا الحل

بس المشكلة أنك تعيسي في بلد مش بلدك و ناس مش أهلك .. و مهما أنتي حاولتي تتقربي من أي حد هناك هينتابك شعوووور قوي بالغربة و الحنين .. و لما ترجعي تلاقي البلد زي مهيا أو أسوأ .. هتحسي أيه ؟؟

أنا مثلا مثال صريح
والدي مهندس محركات بحرية .. عاش تلتين عمره في بواخر بيلف بيها العالم ..
اتفسح فسح أنا منكرش اني بحقد عليه لما بشووووف الصور اللي متصورها

لكن في النهاية طلع معاش و رجع يعيش في البلد دي
المشكلة انه فاكر لسه انه عايش في السبعينات .. مش قادر يستوعب التغيرات اللي البلد اتغيرت فيها و لا حتي العادات و التقاليد

hala194
القائد والجنرال **
القائد والجنرال **
hala194

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 5:45 pm

طيب اديك قلتها وحاجات كتير انا شوفتها بنفسى
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 7:40 pm

بس أرجع أقول أنه لو مكنش سافر و اتغرب عننا و عن بلده جايز قوي مكنش قدر يعملنا حاجات هو عملهلنا
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 7:45 pm

الإنسان بيدفع الغربة تمن علي شان يأمن مستقبل بيتو و أولاده
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 9:58 pm

هو المشكله ان احنا دايما بنربط السعاده فى مصر بالفلوس
وطبعا السفر وسيله لزياده الحاله الماديه

بس وانا مجرب الموضوع ده
فى اعدادى والدى كان موظف وكان يدوبك المرتب بيكفى لاخر الشهر بس والله كنت سعيداااا جداااااااا
لكن الحقيقه والدى ماكنش فى نفس السعاده بتاعتى كان حاسس انه مقصر من نحيتى لذلك سافر السعوديه
وقاعد حوالى 9 سنين متقطعين والله كان بيتصل بيا فى التليفون يقول شوف انت عايز ايه وانا اجيبه لك
مهما كان
بس الحقيقه كنت حزين جداااا لانى كنت محتاج ابويا
لما انا كبرت شويه عرفت ان الرزق مش فلوس وبس
ده الرزق فى الصحه وفى الاولاد وفى الزوجه الى تحافظ على بيتك
لذلك السفر بالنسبه ليا بحس انه مش ضروره ..
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 22, 2010 12:39 am

فعلا هي السعادة مش في الفلوس

لكن الفلوس مصدر من مصادر السعادة

ليه تضطر انك تسافر و انت متجوز و مخلف ولاد توحشهم و يوحشوووك

و يمكن كمان لما تغيب عليهم يحصل بينك و بينه فروووق فكرية كبيرة تبقا غير قادر انك تتفاهم معاه أساسا ؟؟

سافر قبل متتجوز و انت في بداية حياتك و ارجع بلدك اعمل مشروع و كبرة بنفسك و اتجوز و خليك مع بيتك و أسرتك ..

بصراحة لازم من أول يوم تتجوز فيه تكون عامل حساب الزمن و تكون عارف انك مسئول عن أكتر من شخص ..

و انت مصدر سعادتهم ... لو مفكرتش للسفر و انت شاب .. بعد سنين هتلاقي نفسك مضطر ليه..
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 22, 2010 11:29 am

rosh2 كتب:
فعلا هي السعادة مش في الفلوس

لكن الفلوس مصدر من مصادر السعادة

ليه تضطر انك تسافر و انت متجوز و مخلف ولاد توحشهم و يوحشوووك

و يمكن كمان لما تغيب عليهم يحصل بينك و بينه فروووق فكرية كبيرة تبقا غير قادر انك تتفاهم معاه أساسا ؟؟

سافر قبل متتجوز و انت في بداية حياتك و ارجع بلدك اعمل مشروع و كبرة بنفسك و اتجوز و خليك مع بيتك و أسرتك ..

بصراحة لازم من أول يوم تتجوز فيه تكون عامل حساب الزمن و تكون عارف انك مسئول عن أكتر من شخص ..

و انت مصدر سعادتهم ... لو مفكرتش للسفر و انت شاب .. بعد سنين هتلاقي نفسك مضطر ليه..

ههههههههههههههههههههههه

ربنا يطمنك يارب على كده الواحد يتجوز وهو عنده 35 سنه
affraid affraid
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 1:19 am

ياااارجل متبقااااش طمووووح قوي كدا
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 1:49 am

هقولك علي حاجة
أنا والدي كان بيسافر من قبل لما يتجوز أو يخطب هو اتخرج و بدأ حياته العملية علي طووووول " مش موكوس زينا "
اتخرج من هنا البسبور البحري و علي اليونان علي طول و تعين في سفينة بترول و عيش يامعلم و المرتب بالدولار و حاجة يعني ولا في الأحلام
بس هو كانت مشكلته ان والده توفي و سابله اخواته هو اللي علمهم و جوزهم و بعدين دووول كانوا 7 ما شاء الله
هو مكنش مضطر انه يسافر لكن كان أخد السفر هوايه يلف بيها العالم و يشوف حاجات احنا منتخيلش انها موجوة غير في صندوق التلفزيون أو صندوق العجايب
رغم كدا لما اتجوز و أصبحنا مسئولين منه حس بالندم لأنه كان بيضيع فلوس كتييييير و هو شباب رغم انه جوز أخواته كلهم
لكن برده مفيش فايدة فيه .. هو حابب يسافر علي شان يلف العالم و يشوف التغيرات اللي فيه ...
أنا بيتهيئلي انه لو راح كوبا أو البرزيل و دول أجمل بلاد هو راحهم هيعرف ايه التغيرات اللي حصلت في الشوارع من كتر مراحهم
أه هو كان بيجبلنا كل حاجة حلوة و غريبة .. مخلناش نفسنا في حاجة بس أنا أفتقد الأب
لأنه معش معايا و أنا صغير ... لما كبر و طلع معاش .. مكنش في طبعا تفاهمبيني و بينه خاصة انه كان فاكر اني لما هتخرج هتعين علي طوووول في أحسن شركة بترووول و مرتبي هيعدي 10000

و ساعتها كنت بشتغل في الميناء أول متخرجت و كان مرتبي 400 و كنت فرحان بيه جدا
طبعا دا كان من أربع سنين

و لما عرف كانت صدمة رهيبة بالنسبة له .. تخيلوا اني كنت معاه في القاهرة و بعدين ركبنا المترو و دخل عربية الرجالة راجل و مراته عمل شكله علي شان شاف الشباب قاعدين و سيبنها واقفة و قلهم دي قلت زوء و عدم تربية ..

و طبعا مش أقول اني توهت نفسي في اليوم دا لأني قلتله ان دي المحطة اللي هنزل فيها جت قبل ميحصل كارثة
و طبعا كنت معاه في رأية و مخلفتوش ابدا
هههههههههههههههههه
رغم اني في مرة من المرات كان عندي شغل في القاهرة و كنت راكب المترو و دخلت علينا واحدة من اللي عندها فوبيا الجراثيم
سعادتها ماسكه منديل و أكيد منديل ديتول و بتمسح مكان ما بتمسك .. بصراحة دايقتني قوي خاصة اني مكنت لاقي حاجة اساسا أمسك فيها من كتر الزحمة
قربت جنبها و عملت نفسي بعطس مرتين و لقيت صحبتنا دي أخدت نفسها ونزلت أول محطة رغم انها كانت لما مصدقت انها قعدت
تخيلوا لو كان بابا شافني و انا بعمل كدا كان عمل فيا ايه ؟؟
hala194
القائد والجنرال **
القائد والجنرال **
hala194

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 10:36 am

rosh2 كتب:
هقولك علي حاجة
أنا والدي كان بيسافر من قبل لما يتجوز أو يخطب هو اتخرج و بدأ حياته العملية علي طووووول " مش موكوس زينا "
اتخرج من هنا البسبور البحري و علي اليونان علي طول و تعين في سفينة بترول و عيش يامعلم و المرتب بالدولار و حاجة يعني ولا في الأحلام
بس هو كانت مشكلته ان والده توفي و سابله اخواته هو اللي علمهم و جوزهم و بعدين دووول كانوا 7 ما شاء الله
هو مكنش مضطر انه يسافر لكن كان أخد السفر هوايه يلف بيها العالم و يشوف حاجات احنا منتخيلش انها موجوة غير في صندوق التلفزيون أو صندوق العجايب
رغم كدا لما اتجوز و أصبحنا مسئولين منه حس بالندم لأنه كان بيضيع فلوس كتييييير و هو شباب رغم انه جوز أخواته كلهم
لكن برده مفيش فايدة فيه .. هو حابب يسافر علي شان يلف العالم و يشوف التغيرات اللي فيه ...
أنا بيتهيئلي انه لو راح كوبا أو البرزيل و دول أجمل بلاد هو راحهم هيعرف ايه التغيرات اللي حصلت في الشوارع من كتر مراحهم
أه هو كان بيجبلنا كل حاجة حلوة و غريبة .. مخلناش نفسنا في حاجة بس أنا أفتقد الأب
لأنه معش معايا و أنا صغير ... لما كبر و طلع معاش .. مكنش في طبعا تفاهمبيني و بينه خاصة انه كان فاكر اني لما هتخرج هتعين علي طوووول في أحسن شركة بترووول و مرتبي هيعدي 10000

طبعا دا كان من أربع سنين

و لما عرف كانت صدمة رهيبة بالنسبة له .. تخيلوا اني كنت معاه في القاهرة و بعدين ركبنا المترو و دخل عربية الرجالة راجل و مراته عمل شكله علي شان شاف الشباب قاعدين و سيبنها واقفة و قلهم دي قلت زوء و عدم تربية ..

و طبعا مش أقول اني توهت نفسي في اليوم دا لأني قلتله ان دي المحطة اللي هنزل فيها جت قبل ميحصل كارثة
هههههههههههههههههه
رغم اني في مرة من المرات كان عندي شغل في القاهرة و كنت راكب المترو و دخلت علينا واحدة من اللي عندها فوبيا الجراثيم
سعادتها ماسكه منديل و أكيد منديل ديتول و بتمسح مكان ما بتمسك .. بصراحة دايقتني قوي خاصة اني مكنت لاقي حاجة اساسا أمسك فيها من كتر الزحمة
قربت جنبها و عملت نفسي بعطس مرتين و لقيت صحبتنا دي أخدت نفسها ونزلت أول محطة رغم انها كانت لما مصدقت انها قعدت

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

قولنا انت بقى
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 12:26 pm

rosh2 كتب:
هقولك علي حاجة

طبعا دا كان من أربع سنين

هههههههههههههههههه

رشدى انا شاكلى هاجى راس البر مخصوص عشان اقابل والدك
وطبعا اقابلك انت كمان هههههههههههههههههههههههههه
بس والدك الاول
وسبحان الله والدك عاش الحلم بتاعى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 9:58 pm

و هو دا اللي غايظني منه ..
ههههههههههههههه

انه عاش حلم كل الشباب بحلموا بيه و مع ذلك عايش بعقلية السبعينات ..
هي والله افكار حلوة و نبيلة و متحضرة بس تقول ايه بقا للعصر اللي احنا عايشين فيه .. و لما تيجي تفهمة ان الزمن اتغير دا طبعا بيكون حوار منتهي بكام حلوة حلوين من اللي انت عارفهم ..

تخيل مره هزقني قدام واحد صاحبي و صاحبي دا صاحبي الأنتيم مفيش فرق و بيكون معايا في البيت عادي يعني لو كنا قاعدين لوحدنا مثلا و حب ياكل يقوم يفتح التلاجة و يشوف فيها ايه و ياكل يعني عادي خالص ..

صاحبي دا لما عرف ان بابا وصل من السفر جالي علي شان يسلم عليه و طبعا أنا مش في دماغي اني أقدم ليه حاجة .. علي اساس انه لو عايز حاجة بيطلب عادي و طبعا صاحبي كان في صفة لأنه كان أحيانا يطلب حاجة و أقوله قوم هات ..

و حاجات كتييييير قوي من المواقف دي

بس احلي نصيحة يقدمهالي ..

أنه عاش أكتر من 40 سنة بيلف العالم و قابل كل الجنسيات و الأديان لكنه كان دايما بيحافظ علي صلاته في مواعدها حتي لو في يوم مش عارف القبلة فين أو كان في وسط عاصفة جامده في المحيط ..
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 10:00 pm

ياريييييت والله طبعا يامحمد دا انتا تشرفني ..

حتي علي شان يصدق ان اللي انا بعمله دا حقيقي و مش بشتغله
هههههههههههههههههههه
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 10:31 pm

rosh2 كتب:
ياريييييت والله طبعا يامحمد دا انتا تشرفني ..

حتي علي شان يصدق ان اللي انا بعمله دا حقيقي و مش بشتغله
هههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انت فكرتنى با ابويا
انا كنت تعبان النهارده ومحمود اتصل بيا عشان يطمن عاليا وكده وسألنى على بعض الناس الى خرجو من التحالف

فا لاقيت ابويا بيسألنى مين معاك على التليفون فا فهمته
وقلت له اصل انا وزير الداخليه فا بيظهر عندة مين خرج او كده
مسكنى تريقه وقاعد يضحك عاليه طول اليوم
لدرجه انى دلوقتى باتحرج افتح حسابى على ايكاريام وهو واقف جامبى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 10:42 pm

هههههههههههههههههههههههه

فكرتني لما وصلت لما سلامك و كان هو قاعد قلتلها محمد الفاتح وزير الداخلية بيسلم عليكي ....

قالي وزيييييير الداخلية مرة واحده .. دا انت واصل بقا ..
بس هو مش كان اسمه حبيب العدلي
ههههههههههههههههه
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 10:58 pm

rosh2 كتب:

هههههههههههههههههههههههه

فكرتني لما وصلت لما سلامك و كان هو قاعد قلتلها محمد الفاتح وزير الداخلية بيسلم عليكي ....

قالي وزيييييير الداخلية مرة واحده .. دا انت واصل بقا ..
بس هو مش كان اسمه حبيب العدلي
ههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هانعلم ايه بس
بص انا شايف ايكاريام اساسا نوع من انواع العلاج النفسى
احنا فى ثانوى كنا بندرس علم نفس
وكان فى مثلث اسمه تقريبا مثلث الاحتياجات النفسيه لعالم كده انا مش فاكر اسمه
كان من ضمن الاحتياجات النفسيه ان الانسان
بيحتاج انه يحس بالحب والانتماء
انا شايف ان اللعبه بتحقق جزء كبير من الموضوع ده خصوصا
ان الشباب المصرى مالوش اى لازمه فى بلده

ياعنى انا مثلا لو توفرت ليه الامكانيات مش كنت ممكن اكون وزير داخليه فعلا .؟؟؟؟
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
scratch scratch scratch
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 11:32 pm

انت فكرتني .. انا وصاحبي الأنتيم دا عملنا خطة نغزو بيها العالم ..و توحيد العالم العربي و لو بالقوة .... و دا طبعا لما أبقي رئيس جمهورية كمان 20 سنة ..

ربنا يستر و متكنش مصحة نفسية و احنا مش حسيييييين

فعلا أنا بنسي نفسي و انا بلعب اللعبة دي ..
لدرجة اني ممكن أقعد عليها طووول اليل .. و اقوم أنام و أنا زعلان اني هقفلها لدرجة أحيانا كتييير بسيبها شغاله
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 11:42 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تعرف بس احنا حاليا او فى معظم الاوقات بنعرف نحدد الاولويات بتاعتنا ونعرف ان احنا فى اللعبه
بناخد منها الى احنا عايزينه او محتاجينه ومش بنخليها تأثر فينا
والله يارشدى انا كنت اعرف ناس كانت ايكاريام دى بالنسبه ليهم حياتهم وشغلهم وكل حاجه
الله المستعان
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 12:30 am

انا عندي إستعداد أحول نفسي لإكترونات حرارية و أدخل في اللعبة و اواجه شعبي الغضبااااان دا ههههههههههههههههههههههههههههههههه
rosh2
فـيلـق النـسـور
فـيلـق النـسـور

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 12:37 am

و دا طبعا قبل مهو اللي يطلعلي ...
هههههههههههههههههههههه

انتا عارف اساسا انا كان طول عمري نفسي في حاجة زي اللعبة .. و كنت و أنا صغير بفضل ارسل خرايط و أعمل خطط حرب و هجوم و ياما عملت جيووووش ..

المشكلة إن أنا بفصل بين اللعبة و العالم الواقعي بتاعي .. دي حياة و دي حياة تانية خالص مبدخلش دا في دا ..

بس برده في نطاق العقل و إلا عقلي هيتلحس علي راي الحاجة ماما
محمد الفاتح
وزير الداخلية
وزير الداخلية
محمد الفاتح

مُساهمةموضوع: رد: قهوة صقور الجديدة   قهوة صقور الجديدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 5:18 pm

طيب انت جربت لعب استراتيجيه تانى غير ايكاريام
انا زمان كنت بلعب ترافيان لو تسمع عنها وجلادياتور و كوندور
وعلى الكمبيوتر طبعا ريد الارت وايج او امباير وكرو سايدر وايور وار وحاجات تانيه شتبيه بالالعاب دى
لان عموما الالعاب الاستراتيجيه ايدمان وليها ناسها

قهوة صقور الجديدة
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» سلام يا صقور
» مجرد كوب قهوة.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
» تقارير تحالف صقور 2 الخاصه بالنهب و المعارك توضع هنا